2 Mayıs 2015 Cumartesi

Benim Adım Bugün Doğumgünü Kızı




Beni bir bilene sorsanız ? Sen 02.05.1981 bir Mayıs günü öyle acele geldin ki hazırlıksız yakalandık,öğlen sancılarıyla başlayıp akşam 9-10 arası  7 aylık doğdun kızım,iyiki geldin diyen annem olurdu.
32 Yaşıma kadar hep dolu dolu yaşadım derdim ve her yıl koca koca mumlar olurdu doğumgünü pastalarımın üstünde hep aynı dileği dilerdim,"Rabbim yeni  yaşımda sağlıklı ömür versin" son dileğime hayat eşim beni bulsun derken  öyle kuvvetli üflemiş olucam ki mumları,sen çıkıp geldin doğum günümden hemen sonra birtanecik eşim ve Ben aslında 31.05.2014' te kendi küllerimden yeniden doğdum adete,bu yüzden bu mayıslar benim, her gününde hayatımdan izler var,hüzünlerim var,umutlarım var, Mayıs aylarını çok severim doğduğum ayı içinde barındıran,nişanımın olduğu güzel ay,sevinçlerimin pekiştiği her zaman bana uğur getiren ve yeni yaşımla daha gençleştiğim yılların aksine mutluluktan sevinç gözyaşları döktüğüm günlerin başındasın Mayısım,bu yüzden iyiki geldin sen hep gel olur mu?Çünkü ben hayattan ve yaşlanmaktan korkumuyorum,İnsanın sevdikleriyle ailesiyle olması kadar sağlıklı olmasından daha büyük zenginlik yokmuş şimdi daha iyi anlıyorum,Hüzün bulutlarım dağıldı benim,yüzüm tekrar güldü,sevinçlerim geri geldi yarınlar daha yaşanılası ve seninle yaşamak iskambil kağıdından fal bakıp istediğin çıkmadığında yeniden kağıtları karmak gibi hep isteklerimi olduran,beni omuzlarında taşıyan koca yürekli dev adam iyiki doğmuşum ve iyiki sen doğmuşsun ve biz karşılaşmız.
Doğumgünü dileğim kalbimden geceni Rabbim hayırlısıyla en hayırlı zamanda  versin,hepimiz bu dünyada misafiriz bu yüzden kalp kırmamaya,rab yolundan ayrılmamaya bakın ve bugün doğan herkesin doğum gününü kutluyorum,Nice Nice Yıllarınız Olsun

Sevgiyle Kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder