12 Mayıs 2015 Salı

HERKES MUCİZENİN PEŞİNDE



Merhaba
Sayfamı  ilk defa ziyaret edenler  için ve bundan sonraki hayatınızda diyet karmaşasından çıkmanız için bir nevi terapi yazısı hazırladım bize…
Çevrenizde ben dahil herkes mucizenin peşinde  neden diye hiç düşündünüz mü?Çünkü Sürekli istiyoruz  bir gecede incelelim istiyoruz,sevdiğimiz adam  bizi daha çok sevsin istiyoruz , çocuğum okulda daha başarılı olsun,daha çok para, daha büyük evler, daha çok tatil olsun istiyoruz,hatta öyle istiyoruz ki o yaparsa bende yaparım yarışına bile giriyoruz,sürekli bir tüketim üzerine isteklerimiz ve geri adım atmıyoruz,Öyle bir havamız  var ki sanırsın bir tek isteği geri çevrilse yer yerinden oynayacak.
Bu şekilde devam ettiğinizde uygun ortamı ve koşulları oluşturmak için çok çalışmadığınız sürece sadece zamanınızı boşa harcayarak ve başarısız sızlamalarla geçen bir ömrünüz olacak,Boş boş  konuşmaya devam ettiğiniz sürece hayatınızda pişman olacağınız en iyi konuşmayı yapmış olacaksınız,artık söylediklerinizi uygulama zamanı çoktan geldi.Peki nasıl nerden başlayacağız nasıl bir yol izlemeliyiz?
Sizce birçok diyetisyen ve hekimin eksik olduğu durumlar yokmudur?Mesleki yeterlilik belgesi demek herşeye yeterlilik mi demektir?Eşyanın tabiatına aykırı bir durumdur bir kere ihtiyaçlar sınırsızdır ama imkanlar kısıtlı,Herhangi bir sağlık sorununuz yoksa kesinlikle kilo vermenin ve incelmenin hayal olmadığını düşünüyorum.Diyetisyen size sadece yol gösterir ve yine kendinizi siz inşa edersiniz
Ben spor yapmak istemiyorum kaslanıyorum yada çok spor yaparsak kaslarım erir şımarıklıklarını artık bir yere bırakın, yaklaşık 3 yıldır yoğun egzersiz yapıyorum,Kas yapmak dediğiniz durum hiç kolay değil ve 48 saat aç kaldığınızda kaslarınız şeker değil erimez,Hayatınızın ortasına en az 10.000-12.000 bin adım atarak yürümeyi koymadığınız sürece istediğiniz diyeti yaparsanız yapın,verdiklerinizi daha hızlı geri alıcağınızı bilmeniz gerekiyor,sonunda da mutsuzluk ve daha çok yemek yeme,bunalımlar sizi bekliyor olacak.Durup ben ne yapıyorum demelisiniz?
Bu kadar hareketsiz olmak neden ?Kendinizi sürekli olarak dışardan makyajlıyorsunuz,Daha dar gösteren kıyafetlerin peşinde,10 günde 5 kilo verdiren ilaçlara sürükleniyorsunuz ,bir yere giderken takılarınıza,ayakkabınıza gösterdiğiniz özeni bedeninize neden göstermiyorsunuz?Kendinize neden çöp tenekesi muamelesi yapıyorsunuz?
Günlük hayatta ki negatiflikleri artıya çevirebilirsiniz sadece yürüyüş yaparak,arabalardan inin artık mecbur kalmadığınız sürece kullanmayın,çalışıyor olsanız bile çocuğunuz olsa bile öğle arasında,işten eve gelirken yürüyün,eve geldiğiniz zaman ev ahalisinin tüm sorumluluğu sizde mi ?O zaman sizi namaza kalkarken nasıl saatimiz kuruludur,spor yapmayı da ibadet gibi düşünmeye davet ediyorum,spor yapmak aslında sahip olduklarına şükretmektir,yaradandan ötürü bedenini sevmektir,azı karar çoğu zarar sözü ne kadar anlamlı değil mi?
Herşey bir mucize olarak size bahsedilmiş aslında,siz bir mucizesiniz,sahip olduğunuz bir çift göz için herşeyi önünüze serecek milyonlarca engelli var çevrenizde ve engellere karşı koyuyorlar,siz ise sapasağlam olmanıza rağmen kıtlıktan çıkmış gibi yiyorsunuz  ve hareket etmiyorsunuz.Hareket etseniz bile sürekli ağrılarınızdan bahsediyorsunuz,ne zamanki bu bakış açınız değişecek o zaman bedeniniz size en güzel cevabı  verecektir.O zaman ne duraklama yaşarsınız nede  verdiğiniz kiloları geri alırsınız.Mucizeyi dışarda aramayın mucize sizsiniz,eğer bu yazıyı okuyan şanslı kişilerdenseniz,kendinize şans verin ve milat yapın hergün en az 1 saat yürüyüş ve sayfamdaki egzersiz planlarından kilonuza uygun olanı seçerek çok iyi bir başlangıç yapın,sofralarınızdan 3 beyazı un,şeker,tuzu kaldırın ve paketlenmiş gıda kullanmayın,masalarınızdan doymadan kalkın insanlara yardım edin,sürekli istemek yerine vermeyi deneyin,tüm istekleriniz aslında size bu kadar kilo yapan sizi bu kadar mutsuz eden,Yaralı ruhlarınızı yemekle doyurmayın ibadet eder gibi spor yapın ve görüceksiniz ki herşey 30 günde nasılda değişmiş olacak,Sizde benimle birlikte spor yapın Sağlıklı ve Fit Kalın
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder