9 Mayıs 2015 Cumartesi

SELÜLİT SAVAR

Merhaba Super Kızlar,bugün konumuz birçok kadının ortak derdi selülit ve tabiki 92 kilodan 57 kiloya inerken haliyle benimde selülitlerim oluştu ve yazında gelmesine sayılı günler kala arayışa girmekten kendimi alamadım ve kullanarak memnun kaldığım 2 ürünü size tavsiye etmek istiyorum.
1.Ürünümüz Krauterhof selülit kremi ve tüm gratis,watsons mağzalarında bulabilirsiniz bacaklar için  en etkili kremlerden biri diyebilirim 10 gün içinde bacaklarımda inanılmaz bir fark oluştu ve dalga dalga görüntü çok azaldı,tabiki bunun yanında bol su içmemin,düzenli spor yapmamın ve sağlıklı beslenmenin etkisi büyük tek başına hiçbir krem kurtarıcı olmayacaktır,kullandıktan sonra çok memnun kalacağınıza eminim.Sürerken muhakkak eldiven kullanmanızı yanma hissine karşı ellerinizi korumanızı tavsiye ediyorum,genelikle spordan yarım saat önce sürerek uygulamaya çalışıyorum ve etkisinin daha çok olduğunu düşünüyorum,kokusu biraz ağır gelebilir kullandığınızda beğenenlerinizde muhakkak olacaktır,ben jel yerine kremini aldım ve daha etkili olduğunu düşünüyorum tercih tamamiyle size aittir.
2.Ürünümüz NIVEA body good bye cellulite kremi 3 haftadır düzenli olarak karın,bel ve basen bölgeme uyguluyorum ve hem kokusu hem kullanımı açısından vazgeçilmezim,özelikle duştan sonra kullanıyorum ve fark inanılmaz,kesinlikle 2 hafta içinde farkı hissediyorsunuz ve tek başına kremlerin yeterli olmadığını tekrar hatırlatmak isterim,düzenli olarak spor yapıyorum,bol su içiyorum ve 3 beyazdan uzak yaşamaya çalışıyorum,un,tuz,şeker ve bu sayede formumu koruyorum.

Gelelim 35 kilo verdiniz çatlak oluştumu sorusunun cevabına evet oluştu ve yapısal olduğunu düşünüyorum yırtılma şeklinde değil hayalet çizgiler şeklinde olduğu için onlarla yaşamaya alıştım ve sarkma sorunum hiç olmadı nedenine gelince spor yapmam,kilolarımı nasıl verdiğimi bilmek için 30 Kilo Vermenin Dayanılmaz Hafifiliği yazımı okuyabilirsiniz,çatlaklar için herhangi bir mucize formül olmadığı için onlarla yaşamayı öğrenmek en doğrusu olacaktır,sporla zayıfladığınızda fit bir vücuda ulaştığınızda çatlaklarınızda görünüm olarak kötü görünmüyor ve yazın yandığınızda kesinlikle göze batmıyor,ben kendimi çatlaklarımla seviyorum tıpkı yüzümüzde ilerde oluşan çizgiler gibi onlarda benden izler taşıyor.Sizde kendinizi sevin ve koruyun Sevgiyle ve Fit Kalın

Sevgiler




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder