7 Mayıs 2015 Perşembe

YÜKSEK DOZDA VİRGİN DİYETİ FAYDALARI

Merhaba Virgin Diyetiyle ilgili 2 günlük özetimi sizlere sunmak istiyorum,şuan antibiyotik almam gereken bir diş tedavisi sürecinde olduğum için ara vermek zorunda kalsamda bana sağladığı enerji mükemmel ve neler öğrendiğime gelince 

Faydalar
1.Kesinlikle aç kalmıyorsunuz ve süt ürünleri yine hayatınızda var bu sefer Hindistan cevizi sütü içiyorsunuz ve çok yoğun olduğu için 1 bardaktan 2 bardak yapabiliyorsunuz suyla çoğaltarak ve hiçbir şişkinlik gaz sorununuz olmuyor,artık tüm kahvelerim Hindistan cevizi sütüyle yapmaya karar verdim,virgin diyeti bitse bile laktozsuz süt içsem bile oluşan şişkinlik sorunumdan bundan sonra hindistan cevizi sütü içerek kurtulmuş oldum.

2.Tavuk için organik tavuk öneriliyor ve ilk denememle tadına bayıldığımı ve  daha leziz ve doyurucu olduğunu bundan sonraki hayatımda ailem için tercih edeceğimi bildirmek isterim.

3.Protein deposu ve benim salatalarımı şenlendiren kinoa’ya bayıldım ve inanılmaz hafif olması 1 bardaktan 3 bardak olması ve bereketli olması yanında,leziz ve doyurucu tadıyla sebze yemeklerimin,et yemeklerimin yanında garnitür olarak soframda,salatalarımda ve kısır günlerimde olacak diyebilirim.

4.Meyve konusunda çok bonkör olması ve en sevdiğim çileğin hergün en az 2 bardak tüketebilmem,elma,kavun,erik,böğürtlen,karadut ağırlıklı tabaklar yapabilmem benim için diyeti çok zevkli hale getirdi.

5.Yasaklı 7 besin dışında saysak en az 70 çeşit yapabileceğimiz menülerin yer almasıyla en kısa zamanda yeniden başlayabileceğimi bilmek bana huzur veriyor ve inanılmaz enerjik ve mutlu oluyorsunuz.

6.Tartıdaki sonucum 2 günde bana -900 gram olarak yansıdı devam ettiğim takdirde sıkılmadan acıkmadan 3 kilo verebileceğime eminim,bu güzel deneyimimi sizinle paylaşmak istedim,bir sonraki denememde 1 haftalık sonucumu ve neler yediğimi ayrtıntılı olarak paylaşmış olurum,Umarım yardımcı olmuştur yazım size Sevgiyle ve Fit Kalın:)

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder